6. joulukuuta 2012

# World's End

Heipä hei. Noi otsikot tulee sitte yleensä jostain biisistä, et ei liity mitenkään tähän postaukseen. owo
Nno mutta, tänään päätin sitten kuvata tän kuvatarinan, josta toivottavasti tykkäätte.
Mulla ei oo tähän alkuun mitää erityistä sanottavaa, joten nää selitykset/valitukset sitten lopussa. ~

# Only Explanation part 2

puhuu
ajattelee
painottaa sanaa
(puhuu taustalla)

Kannattaa olla lukenu ainakin tää, jotta pääset jyvälle. c:


Alicia: Hrr. Mennään jo sisälle.


Yume: Urpo. Itsehän päätit pukeutua noin huonosti!


Megumi: No niin, aika lähteä !


Yume: Sinä myös, olisit laittanut jotain järkevää päälle! Täällä on tylsää kun kukaan ei voi tehdä mitään.


Megumi: Kyllä kyllä. Tulkaahan jo, mun pitää kertoa eräs tosi tärkeä asia.


Megumi: Vaikka Megan ei ole lähettyvíllä, ette silti saa vitkastella.
Voin ehkä laittaa jotain ruokaakin.~


Alicia: Tulen vain siksi koska Megankin haluisi minun tulevan. ~ Älä luulekaan että olen ruuan perässä.


Yume: Lupasit että voisimme olla lumisotaa. Oletpa sinäkin hyvä ystävä.


Alicia: Jos voitan sut, me mennään sisälle, jos häviän jäämme pitemmäksi aikaa ?
Yume: Mmmh ... < myönteinen vastaus

KAKSI TUNTIA MYÖHEMMIN ...


Megumi: NO NIIN ! Nyt kun vihdoinkin pääsimme sisälle ...


Megumi: On minun vuoroni puhua. Selitän mitä on tekeillä.


Megumi: Sallikaa minun istuutua. Eli siis minä saavuin tänne pari viikkoa sitten ja kerroin tästä "pelistä", mitä tälläkin hetkellä pelaan. Tarvitsen sen läpäisemiseen liittoutumistoverin, kenen kanssa pelaan tämän pelin läpi. Jomman kumman teistä pitäisi siis liittoutua kanssani. ~


Megumi: Tässä pelissä on kuitenkin paljon vaaroja. Jos pelaat huonosti saatat vaikka kuolla kupsahtaa, voit menettää järkesi tai voit tuntea paljon fyysistäkin kipua. Muistakaa myös muutama asia: jos LT'si (liittoumistoveri) kuolee, sinäkin kuolet. Jos LT'si luovuttaa, luovutat sinäkin vaikka kuinka haluaisit jatkaa. Luovuttamisesta seuraa kuolema. Pelaatte peliä kokoajan, ettekä pysty mitenkään kirjautua ulos, koska peli on osa elämääsi silloin kun sinä liityt siihen.


Megumi: Minä pelaan tälläkin hetkellä, mutta en törmää vastuksiin niin helposti koska olen ilman LT'tä.


Megumi: Pelin ideana on tuhota tietty määrä vastuksia. Vastuksina voi olla mitä/mikä tahansa, en itsekään tiedä tästä enempää.


Megumi: Tiedän että tämä voi järkyttää teitä, mutta älkää tehkö hätiköityjä päätöksiä, älkääkä menettäkö järkeänne. <  ivallisesti


Megumi: Pelilauta - jonka äsken laitoin ja josta kerron myöhemmin lisää - on pöydän toisessa päässä.
Liitytte peliin koskettamalla sitä, muistakaa että vain toinen teistä voi osallistua. ~


. . .



Yume: Minä menen.


Alicia: *nousee äkillisesti* Miksi antaisin Meganin luulla, että sinä olet rohkeampi kuin minä ?!


Yume: Mi-minä vain ... en halua menettää ketään ... Menetän mieluummin itseni kuin ystäväni.


Alicia: Jos joku sen tekee, se olen minä !
Yume: En anna sinun tehdä itsemurhaa, minä teen sen !





Megumi: ?! 


Megumi: Idiootit.


Megumi: Kyllä minä kestän tämän kivun.


Megumi: Sanoinhan että ei kahta ... Sattuu ...


Megumi: He ...


Megumi: Ei kai tässä muu auta ...


Megumi: Ungh. Hemmetin peli ...


Megumi: ...





Megumi: Minä tumpelo menin sitten menettämään käteni ...


Megumi: Yume, oletko kunnossa ?


Yume: *nousee* Mmh, missä olen ?


Megumi: *nojaa tuoliin* Ehdin.


Pientä selvennystä:

Kun Megumi sano tota "sattuu" yms, se tarkotti sitä kipua, mikä tuli tosta korusta (josta selviää enemmän seuraavassa kuvatarinassa).
Kun Megumi sano "ehdin", se tarkotti sillä, että se ehti pelastaa Yumen ja Alician.

Sitten nää selitykset/valitukset.

- Anteeksi aikahyppy
- Anteeksi joidenkin kuvien laatu ja muokkaukset
- Ne asiat mitkä ei selvinnyt tässä selviää seuraavassa kuvatarinassa
- Toi pöytä tuolla jossain kaatu tarkotuksella, seurauksena siitä mitä Alicia ja Yume teki

Ja sori myös noi Megumin käsimuokkaukset, näytti ihan kärähtäneeltä kanankoivelta. ;___;
Kiitos kuitenkin kaikille ketkä jaksaa lukee näitä mun kuvatarinota ! :3

Sitten kuvia mitkä sain otettua tänää.













saa kommentoida >B)

//Muistakaa et saa kysyy ihan vapaasti, jos ette älynny jotain. :D

11 kommenttia:

  1. Tarina oli jännittävä, jäin oottaamaan jatkoa. Toivottavasti sitä tulee pian!

    Lue, liity, kommentoi?
    littlevoodoodoll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana ja jännä tarina. <3
    Odotan jatkoa innolla. :)

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Sinä se tässä olet kärähtänyt kanankoipi ;A; Sun pitää selittää mulle kaikki kun tulen kotiin koska säikähdän liian helposti jos tässä sun kuvatarnassa käykin jotain kamalaa ~ heh ^^"
    Muttaa tää oli hienosti tehty ja muokattu ja kaikkea muutakin ♥ Laatu OLI hyvä kaikissa kuvissa, saat mun luvalla poistaa ton kohdan jossa pyydät anteeksi kuvien laatua tai muokkauksia c:< Tai et sä siihen mun lupaa tartte, kunhan vaan poistat sen kohdan e w e
    Ja Al-chanin hiukset ♥~♥ Ne näyttää hyvältä lumessa - Ja Yume ja Megumi <3 Ne on molemmat niin söpöjä ja varsinkin se on söpöä kun Yume sano niille molemmille, että niiden olisi pitänyt pukea enemmän päälleensä (8 Saat luvan jatkaa pian sitten !! n_____n

    VastaaPoista
  4. Kiitos suuresti kaikille :3 <3

    VastaaPoista
  5. ooi ihania :3

    / miten oot tehny noi muokkaukset kultaset tohon esim miekan ympärille..? Tiiän et ne on gimpillä mut voitko selittää tarkemmin? ku enoikee ymmärrä ja osaa käyttää sitä ;_; olis kiva jos auttaisit ~ja jos vastaat ni voikko vastata mulle kommentteihin? c:

    > acrossthebond.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. tosi ihana , salaperäinen ja jännittävä tarina ♥ muokkaukset ihania ja noi lumikuvatki ! :)

    VastaaPoista
  7. ihana tarina. <3 megume, alicia ja yume on ihania.

    VastaaPoista
  8. Kiitokset kaikille :3

    Pinksuli; En tiedä miten hommasin sen brushin sinne, mutta haluutko siis tietää miten ladata brusheja vai käyttää niitä ? owo Kannattaa myös kirjottaa vaikka Youtubeen, että "how to download gimp brushes and how to use them", tai jotain tällasta. :D

    VastaaPoista
  9. OOOOH!!! :O aivan ihanan jännittävä,hyvä laatuinen, ihanat nuket... Voisin jatkaa loputtomiin c:<
    shiny-dolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. upea kuvatarina ja ihania kuvia :3 Sun nuket on tosi söpöjä! ♥

    VastaaPoista